Mitt Hjärta

Mitt Hjärta <3
Tis 31 jan 2006 23:34
Övrigt, 15 läsare totalt
Jag börjar bara gråta av glädje när jag tänker på oss, det finns inget i hela världen så är så fint som det vi har mellan oss! Älskar dej så jävla mycket ;D
Igår när vi var och körde skoter så la du ner handen på mitt ben och höll där bara för att visa din ömhet, eller som när vi går på stan och jag hamnar lite efter så ser jag en hand som sträcks bak som för att visa att "jag har inte glömt bort dig, kom nu", eller som när du ligger och sover och jag kanske läser eller nåt så vänder du dig om och håller om mej...Det är äkta kärlek!

Jag länkar sååå, tills vi ska flytta ihop och bli ett på riktigt! Tänk att få vakna upp med dej vid min sida utan att jag ska behöva oroa mig om att det kanske är sista gången för att du ska åka hem!

Finns inget eller ingen som gör mej så lycklig som du!

Älskar dej Mattias Öderberg
puss//Din Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0