Mobil grejs

Mobil grejs...
Fre 16 nov 2007 18:41
Övrigt, 16 läsare totalt
Ta fram din mobil och öppna din kontaktlista

har du kysst nummer 7?
Bjönne I Mob, Neeej..min "låssas pappa" juh

brukar du va med nummer 19?
Hannah L Hem USA, Ja när hon va här men hon bor ju i Usa som sagt...

gillar du nummer 25?
Jessica J mob, Japp så klart :D

är nr 18 en sötnos?
Gve Ungdomsmot. Haha ja behöver jag svara på dE?!

älskar du nr 16?
Freppe B Mob, Min freppe..älskar honom som en kompis...

är nr 12 bäst?
Eskilstuna Taxi, Hahah ja som sagt, behöver jag svara på de :D

är nr 35 grym?
Linda-Mari P Mob, helt klart..min coola kusin :D

är nr 44 snäll?
Mattias K Mob, Ja den snällaste...

är nr 32 elak?
Lilja Ö Mob, Svärmor kan vara lite elak ibland..haha

är nr 5 rolig?
Annette P Mob, Haha ja hon är den roliga kusinen :D

är nr 11 ful?
Denice F Mob, Hahahha Nej fan hon är ju min puma...*ggrrr*

är nr 52 tillsammans med nån?
Ronnie P Mob, Jo han har sin fästmö...

är nr 61 liten?
Teres J Mob, Haha liten vet jag inte men hon är kort :D

har du vart med nr 22?
Inko Ö Mob, Svärfar så ja vi har väl varit där :D

är nr 67 din bästa vän?
*NalleBjörnen Mob, Ja han är min älskade och bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0