Mösspå tagning

MössPåTagningen
Lör 13 maj 2006 15:04 (Uppdaterad Lör 13 maj 2006 15:07)
Övrigt, 10 läsare totalt
Hehe som vart..hmm hur ska man säga det, inte som vi hade tänkt oss iallafall :D För vi fick inte komma in på skolan och ha mösspåtagning med lärarna och sånt, för att alla hade druckigt och vi har ny chef på skolan och han tyckte att det skulle vara nyktert, men HALLÅ då hade dom ju kunnat medela de innan eller nåt. Jaja men när han sa att det hade blivit framflyttad så blev alla sura och skreck att dom skulle ha möss på tagning iallafall, så alla drog på sig mössorna och började sjunga och gå därifrån. Hehe så JA det va "Mösspåtagning" igår :D Jag tänker då gå med min på iallafall.

Sen på kvällen så drog vi alla till denice och festade, och Hannah höll sånt fint tal, hon var så glad och rörd över att vi hade varit så snälla med henne och sånt, hon åker ju hem i Juni =(

Sen Från denice bar det till CB och därdrack vilite drinkar och shots, bläää vad äklig det var med shots!! Hehe men full vart man :D Slutligen hamnade vi på NEX och där stannade väl alla, men jag och matti gick ut och åkte med vanen nåra varv och så åkte vi tebax till nex och va där ett tag sen åkte vi igen och så höll vi på så ett tag ;D HADE SVIN SKOJ :D

Jag blir galen på min älskling, jag får fan inte upp han, han bara sover hela tiden, helst när han är bakis :D Jobbigt, jag har lite att göra =(

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0