Nä men vi fortsätter då ;D

Varför då tjata om att ni vill ha tillbaka den där jävla tröjan för då?? Och hur vet du att den ens är använd?? Vi ska ha våra datorer nu bara så att du vet det.. Och det är ju dessutom så jävla lätt att hämta dem när man ligger yrsel men det verkar ju du skita i..



Jag har inte tjatat om att få tillbaks tröjan, jag har sagt att om man lånar nåt så får man lämna tillbaks de, eller va de inte så du sa?! Jag vill ha pengarna som matti lånade åt er när vi fick tröjorna...svårare än så är de inte. Jag skiter väl om du har använt den eller inte, kommer ändå inte kunna sälja den vidare....
Jaja, jag har inte sagt att ni inte ska få datorerna, eller har jag de?! snälla markera vart jag ha gjort de då!!!! Datorerna är här och ni vet vart vi bor så de är bara att hämta dom....

Jaha, men så jag har inge pengar och våra bilar funkar typ inte, men näää jag ska jävla ta hänsyn till att du har yrsel, ja men skicka din pojkvän då att hämta skiten då....men de är ju så, skyll på alla andra, snart kommer de väl att de är jag som har fixat din jävla yrsel...
Jag tycker de är svin tråkigt att du har yrsel och inte kunde gå skolan och allt sånt för från min sida så trodde jag att våran vännskap betydde mer, men de är inte jag som fick nå jävla psykknäpp och började dryga...



Sitter bara och skakar....men de är ju så i den här välden, jag ska vara där för ALLA andra men fan ingen kan vara där för mej, bara för att jag har körkort ska jag köra runt stan och göra de ena och de andra...GLÖÖÖÖÖM DE!!!

Nu jävlar får de vara nog.....

Älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan för er, Ni ska fan lämna tillbaka dem det var ju för fan matti som lånade dem, men NEJ DET ÄR JU NI FÖR LATA FÖR.. Ni kunde inte ha tagit med er dem då när ni åkte igenom nyfors och på gatan där vi bor på då för några veckor sen då?? Men nej då, ni är så jävla lata av er.. ni tror fan att ni är något bara för att din pojkvän är admin på en bilsida..

2009-06-20 @ 12:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0