När?!

När ska smärtan i hjärtat sluta göra så ont, jag gråter blod...


Jag är så rädd att folk och jag ska glömma bort dej, jag skulle göra ALLT för att höra din röst en gång till, att få en kram av dej skulle jag ge mitt liv för. Faaaaaannn.....

Försöker vara glad och tänka på annat men de gör så ont, dom säger att tiden läker alla sår, men inte mina iallafall...

Jag lever för att föra vidare ditt minne MAMMA <3 Skicka mej mer styrka...

Älskar dej mattias, förlåt för att jag är lite dampig ibland...

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: "stora syster(gravida menar jag då):)

Det går inte en dag utan att man tänker på henne, jag har kvar hennes sista sms till mig. & den läser jag då & då. Man saknar henne så mycket. Massor av kramar från oss...

2009-06-18 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0