Nattliga akut beök...


Nattliga akutbesök och kärlek!!
Sön 14 jan 2007 16:17
Relationer & Sex, 12 läsare totalt





Fick ont i magen igår natt igen..och min älskling, gullig som han är vart orolig så han "tvingade" mej att fara på akuten...så där satt vi halv 1 på natten med en grinig sjukskötarska som stack mej i fingret utan förvarning (ggrrr)..men de var ändå bra att jag fot dit för då fick jag bekräftat att jag inte hade nå baterier eller så..de är bara min tarm som jobbar för hårt så att jag får ont :( men idag är de bättre som tur är.

Vi hade ju tänkt åka idag först men då så har vi ju så klart inge pengar...sen så skulle vi åka imorgon men då ska matti fara till mosko och försöka fixa till oss en disel kombi av nå slag :D så vi åker nog på tisdag först...skönt för då hinner jag träffa linnea en gång till åtminstånne..har ju inte sett henne på ca en vecka nu...hon bara tränar hela tiden, eller så är hon med jonas..hehe :D

I natt såg jag riktigt hur mycket min man tycker om mej...vad vore jag utan min sambo alltså?! Han såg så orolig ut för min skull och satt där och pratade lugnt med mej, finns ingen som gjort nåt sånt för mej förutom mamma så klart :D
Jag Älskar matti så mycket att de inte går att beskriva...allt känns så rätt, de är som ingen frågan om vi kommer vara med varran imorgon..det bara är så, och de är så underbart!!
Jag kan ligga på kvällen baki din rygg och bara känna trygghet, en trygghet som jag aldrig känns förut. Eller på morgonen när matti håller på att vakna så kan han vakna och hålla om mej håååårt :D Älskar de så mycket att jag ibland börjar gråta av lycka :D

nåja men nu ska jag ge mej..hehe

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0