Norrland here i come


Norrland, here I come!!
Tors 20 jul 2006 12:07
Övrigt, 22 läsare totalt
Hehe känns trist att åka hem igen, känns lite som en förlust..men jag klarar inte av att sitta här helt ensam...nog för att jag borde träffa folk och sååå men jag har inte lust till nått allt...
Men det känns roligt att åka upp oxå, träffa min lill vovve som har varit sjuk. Sen om vi inte får ledigt för att åka upp i augusti så är de ju bra att jag åker nu. får ju se hur länge jag blir där, matti ska jobba i två veckor till men jag tror inte att jag blir så länge...

läskigt att åka tåg och arlanda express helt själv, tur att anna kommer och hjälper mig ;D Måste bara fixa skjus härifrån till tåget imorgon på morgonen, men i värsta fall så ringer jag väl taxi...

Nä men nu tror jag att jag ska ta och käka frukost, sen ska jag fara och hämta pengar och sånt..kanske lite mat till idag ;D

Älskar dej min skrutt som är och jobbar ihjäl sig...

Puss //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0