Ooo jaaa

Ooo jAA ;D
Lör 19 nov 2005 23:37
Övrigt, 6 läsare totalt
Jag är såååå kär...fniss ;D

Idag har jag inte gjort ett skit, spelat upp mattis batterier på telefon ;D typ legat och slöat hela dan...har inte varit utanför dörren förutom på balkongen ;D
Är så förkyld..hoppas det blir bra innan jag ska på operation..för om jag är förkyld så kanske det inte går och så måste jag vänta ännu längre...

Igår fick jag min bil på papper...ägar bytet är klart ;D mamma ska betala skatten på den på onsdag ;D vinterdäck har johan skaffat oxå, måste betala han sen ;D
Nu måste vi bara svetsa under den och sen köpa en glaslykta till fram lampan, tvätta bort det svarta som nån har målat på blinkerserna och köpa nån slang till bromsarna tror jag att det var.
Lite trist dock, jag måste åka upp ensam..linnea fick inte komma =( det var för långt borta...fy fan...

Men men jag klarar mej säkert ;D

Nä nu ska jag gå och mysa med min älskade mattias ;D oj oj asså jag måste bara få skriva, vilken snygging...jag försår inte att jag har sån tur som får vara med han...han är så snäll oxå, alltid...älskar när vi går på stan och så helt plösligt så tar han min hand bara så där, eller på natten när vi sover och han lägger sin arm runt mej i sömnen...oo jag är så kär helt enkelt...
Älskar dej mattias öderberg...kommer sakna ihjäl mej sen när jag åker..men som tur är så får jag ju fira jul med dej...

Puss //Isabelle som svävar på rosa moln ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0