Saknaden är så stoooor


Saknaden är så stoooor...
Lör 9 feb 2008 21:37
Övrigt, 19 läsare totalt
Hur ska jag klara mej utan min bästa vän, min ledstjärna.
Allt jag tänker på är dej, på hur roligt vi hade det när vi va på teres och min fest, på våra myskvällar när pappa jobbade eftermiddag, när du lärde mig köra bil fast du va livrädd, på allt. Hur hur hur??
När jag lägger mej för att sova så kommer tankarna, på smärtan som jag kände när jag insåg att du hade dött..när jag såg ljuset på ditt bord på lassa, när jag såg tobbes lessna ansikte. Jag kommer aldrig glömma hur himlen såg ut utanför dit fönster, alldeles röd...

Jag blir ledsen när jag änker på att du aldrig kommer få se min första lägenhet, dina barnbarn som jag vet att du ville ha, mitt bröllop och allt sånt, det skär i hjärtat.
Utan dej är jag inte hel...

Jag försöker tänka positivt men hur ska de gå til när min bästa vän är borta, min bästa vän som jag pratade med minst 1 gång om dagen, min bäsa vän som jag kunde prata med allt om.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, allt jag gör gör jag för dej!

Vila i frid min älskade vän, mamma och ledstjärna, min Ängel <3
Älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0