Saknar dej gamle vän


Saknar dej gamle vän!!
Mån 5 feb 2007 15:45 (Uppdaterad Mån 5 feb 2007 15:47)
Övrigt, 8 läsare totalt
Hur kunde jag släppa iväg dej?!
Vi var ju alltid med varran, jag sitter och kollar på bilder på dej och jag börjar nästan gråta, saknar dej så. Det gör ont i mej att höra om allt skit som du varit med om, vart va jag? vart fanns jag under den här tiden? varför släppte du inte in mej i sitt liv?
Men jag blir glad av att se och höra att allt är bra med dej och din fina flicka..jag önskar er allt gott i livet!!
Nästa gång vi åker upp så ska jag banne mej hälsa på dej..vill ju bara krama om dej!! Fatta att för några år sen så va du mitt allt...jag hade kunnat gå på eld för dej och idag så har vi nästan ingen kontakt alls...
Saknar dej vännen som sagt...
Älskar dej malin!!

Nåja..idag har jag slöööat :D eller ja jag har ju diskat bort all disk..och de va fan inte lite, alla djup tallrikar, alla vanliga tallrikar och alla glas :D jo och alla bestik :D men men är man "hemmafru" så får man skylla sig själv när man inte diskar eftersom :D
Nu sitter jag bara och slöar framför datorn..försöker komma på vad man ska hitta på med matti ikväll :D
Älskar dej matti..

Puss på mina vänner och er andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0