Saknar min darling


Saknar min darling....
Mån 30 jul 2007 22:12
Övrigt, 21 läsare totalt
Hoff, det är jobbigt att ha distansförhållande när man suger på de...vikket både jag och matti gör, men de ska funka...
Matti kanske komma till slutet på veckan, och jag funderar på om jag ska överaska han med en natt i stugan :D hehe...de kan vara mysigt...vi får ju se :D

Ska ju kanske till lule oxå om vi orkar, de beror nog helt på matti...

Saknar han iallafall och jag hoppas och tror att mamma ska bli frisk snart, det är jobbigt att se henne på lassa, man lixom stänger av lite av sig själv...Har miljoners saker i huvet så man glömmer bort hälften...

Nåja...

Älskar dej Mattias, du är den enda för mej!!

Kram //Rubbade runar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0