Sitter hos linnea


Sitter hos Linnea :D
Lör 24 mar 2007 20:42
Övrigt, 8 läsare totalt



Här sitter jag i norrland i linneas lilla rum, och skriver med folk :D Jag saknar min skrutt lite och så men annars är de väl ok...Orkade inte dricka idag, det får bli nästa helg men de gör inget, drack ju förra helgen..så en vit helg gör nog inte så jätte mycket..
Jag ska vara svart taxi idag då alltså :D haha...och förhoppningsvis så får man väl några slantar iallafall :D

Nop nu orkar jag inte skriva här, ska snoka runt lite på lunar och sen ska jag väl gå ner och stressa på linnea :D haha...är sugen på en statoil korv :D

Älskar dej Mattias Öderberg...

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0