Skoj som fan

Skoj som fan ;D
Sön 5 feb 2006 22:26
Övrigt, 7 läsare totalt
Hehe söp i fredas, hamnade på en fest på bergmans gatan...hehe alla som inte var i jokkmokk var nog där ;D
Skoj som fan, träffade svin många som man inte har träffat på dö dagar ;D
men ett minus var ju att man vart lite för full, jobbigt när man skulle gå och sova och allt bara snurrade, men det gick ju det oxå ;D

På lörda så satt vi hos bjönne och spelade SP2 typ hela kvällen och käkade bullens pilsner korv ;D härligt som fan, höll på att somna på han soffa ;D

och idag har vi bara tagit det lungt, för imorgon så ska min älskaling fara ner några dagar och tömma lägenheten och sånt..fixa nån bil oxå tror jag!! hur ska jag klara mej att sova utan min lilla snarkis ;D

Kram kram //bell"A"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0