Skojj skojj


Skojj skojj ;D
Lör 13 aug 2005 23:47
Övrigt, 8 läsare totalt
Jo det hade jag, skojj alltså, igår ;D satt här först med linnea och spelade fia med hutt och lyssnade musik ;D sen bar det iväg till gve, först tänkte jag shit, det är ju bara sno ungar här så vi gick och satte oss på en parkbänk och söp...sen kom det lite mer folk och emmi och kjelle kom dit så vi åkte lite karuseller och sånt och hade allmänt skojj ;D

det enda minuset under hela kvällen var att jag såg 2 personer som inte tycker om mej, men jag överlver...

Men när vi skulle åka till mbgt med 1 bussen så kom den aldrig, så efter en timmes väntande så fixade vi skjus av Linneas kompis Sannes pappa ;D

Idag bär det av till Eskilstuna tror jag iallafall, det beror på om älsklingen får tag i pengar så att han kan tanka...annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag, för jag har just missat sista tåget till kiruna så isåfall så blir det väl att fara på fest hos nån...hehe ;D

Men jaja nu ska sluta skriva strunt och fixa grejjer ;D

Kram //Din IsabellE

**Uppdaterad**
försesten, när jag gick på kiosken idag så frågade tanten där:
- VA? har du dumpat Honom??
- Ja, för länge sen, innan midsommar. Vad tänkte du??
- Jo, han var in här i fyllan igår(fredas) och sa att han skulle fira för att Isabelle (jag) hade dumpat honom och skaffat sig en ny kille direkt.

asså man bara jaha?? och då ska du fira...hum, jaja lycka till...tack för att du går och säger så tanten på kiosken, för nu lär ju hela jävla samhället börja snacka om det, men jaja =)

Kram igen //fundersam Isabelle

**Uppdaterad**
Jiho det blir att åka iallafall, ska åka på nån timme...
Kram //Bellsibupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0