Skola imorgon

Skola imorgon =(
Mån 17 apr 2006 10:42 (Uppdaterad Mån 17 apr 2006 10:46)
Övrigt, 8 läsare totalt
Hoff, känns lite trist, typ nu när mattis mamma och pappa är i deras stuga till typ på sönda, så måste vi åka till gve...men men det kommer fler gånger.

Jag sitter och funderar på hur lyckligt lottad jag egentligen är, Student på G, Körkort med bil, 19 år snart, världens snyggaste pojkvän, Mor och far som ej är separerade(hur ovanligt är inte de egentligen), en underbar "lillasyrra" som jag skulle göra allt för m.m
Asså visst, som sagt jag kanske inte har mest kompisar i stan eller är mest omtyckt men soooo what?! Jag är lycklig som satan iallafall...

vaknade på morgonen av att min älskling vände sig mot mig och la sin arm runt min kropp, i sånna lägen känner man kärleken lite extra :D

Jag är sugen på en macka från SAFARI, men jag lovar att dom har stängt, jag menar det är ju "sönda" men jag får väl vara och kolla om de är open eller inte :D

Nop, nog från mej nu, ska gå och gosa med min darling :D

Ha de bra ALLA :D

kram //IsabellE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0