Skumt


Skumt?!
Mån 30 okt 2006 11:45
Övrigt, 14 läsare totalt
Jag skrev här för ett tag sen men den blogg inlägget är borta..så jag börjar nästan undra om jag har drömt dE ;D hehe...

Sitter uppe i HÄRLIGA norrland..älskar snön..hehe igår när vi steg av planet i kiruna så var alla typ..oo fan va kallt, de va två kineser som gick ut framför mej men dom stannade på trappen så gick dom in igen och så hörde man typ "ooo Its sooo cold, its like in a fridge" :D haha se va lite roligt men jag typ bara hoppade ner och typ gick där med världens största leende ;D Var så glad över att vara hemma...

Ja som jag nu skrev i de förra inlägget som inte finns så va jag till vårdcentralen och lämnade blodprov för att kolla om jag va sjuk men de va jag tydligen inte..hehe ;D men jag nyser och hostar som en galning men men de är väl bara vanlig förkylning ;D

Vi har lite svårt att bestämma oss vart vi ska på freda ;D...måste kolla i kometen och i kirunas annonsblad vad de finns för utbud..men dom de ser ut nu så är de nog gve på freda och då blir de väl killkan men jag är sviiin sugen på att fara på dundret men men vi får ju see, orkar inte bråka, och på lörda blir de halloween party i kiruna nånstans ;D hehe håller på att använder in (eller hur man nu ska säga de) mina liner...så att jag kan ha dom en hel kväll utan att jag störs av dom ;D och jej..idag tog de inte en halvtimme som annars att få in dom där jäklarna..hehe kom på ett knep så de går fortare ;D

nä men nu ska jag typ kolla tv och vänta på att mamma har vaknat och vilat upp sig och vänta på bilen så ska vi fara på stan ;D Måste ju göra Gve osäkert ;D..hehe

Ska fundera ut nåt att käka oxå..jobbigt..

Älskar dej mattias...

Kram //Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0