Slööööttt

Slööööötttt
Tis 15 aug 2006 16:57
Övrigt, 6 läsare totalt
Jag tror fan att jag är den absolut slöaste som finns...
Har suttit här hemma nu i typ 2 veckor eller nåt och inte gjort ett piss, typ idag sitter jag här i pyjamas och disken till taket och kattlådan full i skit och kl är snart 5 på eftermiddagen och matti kommer hem från jobbet snart...

Fast kattlådan får matti ta hand om iallafall, ska fixa disken sen eller imorgon..haha måste försöka vara mindre slö, tror att jag har tvättstuga imorgon oxå, men jag kommer inte ihåg, måste gå och kolla de oxå..JOBBIGT juh ;D

Känner mej hemsk mot matti oxå när jag inte har fixat nå jobb än, typ lever på han och sånt..just nu har vi typ 1000 kr att leva på till den 25, plus att vi måste vara i gve den 24 på eftermiddagen så vi lär ju få låna pengar av våra respektive föräldrar ;D Tack gode gud för mammor ;D

Har börjar skriva med linnea igen, känner mej inte lika ledsen men är fortfarande liiite besviken, hade velat träffa hemma och prata ut om allt och ge henne en kram, men jag hinner inte träffa henne innan hon åker utomlands om jag nu inte åker till arlanda och träffa henne där innan dom flyger iväg ;D vi får ju se, ska ringa henne senare tänkte jag ;D

Fan är allergisk mot ena katten här, "lilla" Ozzy...han är en ungkatt eller vad man ska säga han är väl bara ett år eller nåt, direkt han kommer börjar ja nysa och andas tungt men med Magda går de hur bra som helst...Missbrukar alltså allergitabletter och näspray ;D men johan och jessi kommer typ imorgon eller på torsdag eller nåt sånt, och till de överlever jag nog ;D

Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla klart cityakuten och vänta på älsklingen

Puss och kram på er....//PantyHow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0