Snart Jul

Snart JUL ;D
Sön 10 dec 2006 14:55
Övrigt, 9 läsare totalt
Bara en vecka kvar...tills vi åker till nordligare bredder ;D hehe...ska bli skönt med snö och hela faderullen :D
Jag sitter och smsar med linnea, saknar dej juh!! Ska bli roligt att träffa alla igen :D

Ikväll kommer anette och kristen på middag, ska göra balsamfilé...mmm* :D
Det blir roligt...ska visa gamla bilder och sånt till anette oxå, de uppskattar hon säkert ;D
Det är så roligt att fått lära känna sin kusin, typ den enda på pappas sida förutom 2 st ;D
Men de är ju inte sååå konstigt med tanke på att pappa har typ 9 syskon, så jag lär ju ha över typ 30 kusiner eller nåt :D

Ska bli mysigt att fira jul hos mommo och moffa, men vi får ju se vad hon säger eller så när matti är med men men det har ju gått bra tidigare...hon har väl assepterat att jag inte är 10 nå mer.

Nä nu ska jag kolla vidare på Crossroads och kanske hjälpa matti med disken :D

Älskar er Matti, Linnea, Stina och Freppe på ett litet hörn ;D
Kramis på er andra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0