Snott från Linnea


Snott från Linnea :D
Tis 8 maj 2007 12:59
Övrigt, 10 läsare totalt
Dagens.......

HUR MÅR DU: Lite hängig men annars prima :D
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: Flingor och yoghurt
VAD HAR DU PÅ DIG: mjukisbrallor och linne
ÄR DU AMBITIÖS: inte idag, näpp
DAGENS ROLIGA: Fick en titanic skiva av matti :D
DAGENS SKIT: Melon är inte gott =(
HUMÖRSVÄNGNINGAR: Alltid...
ANTAL SÖMNTIMMAR: ca 10 timmar....
ANTAL PILLER: 0
HAR DU DUSCHAT IDAG: nej, badade igår på kvällen :D
VAD SAKNAR DU MEST JUST NU: min säng och matti
VAD ÄR DINA PLANER: Fixa bilen så vi kan ragga :D
DAGENS ONT: I magen =(
DAGENS LÅT: Saab relees låten
VAD LYSSNAR DU PÅ NU: Inget, kollar tv
ÄR DU GLAD: jappsidejsi :D
HAR DU RAGGSOCKOR PÅ DIG: nä, aldrig...alltid sportsockar :D
VEM HATAR DU MEST JUST NU: Mannen som kom på snoose på mobilen =(
VEM ÄLSKAR DU MEST JUST NU: Mattias så klart, alltid!!
ÄR DU ROLIG: ja så klart :D
VAD DRÖMDE DU INATT: Att jag skulle operaras och låg på operationsbordet, sen vaknade jag :D
VAD HAR DU TÄNKT PÅ MEST IDAG: Att bilen MÅSTE MÅSTE gå igenom besiktningen annars blir jag ledsen =(
DAGENS KÖP: Inget, har inte varit utanför dörrarna än...hehe
DAGENS KONSTATERANDE: Att det aldrig är nån inne på msn..
FAVORITFÄRG: Svart och rosa :D
PANIKRYCK: Darrningar i ögonlocket...
VAD HAR DU I HÅRET: Ett diadem...
VAD SKA DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Rik och lycklig..
DAGENS FILM/TVPROGRAM: Despret Houswifes tror jag är ikväll...
ÅNGESTFRAMKALLANDE: Jobbsökande..
DAGENS KOMPLIMANG: "Jag älskar dej"
KVÄLLENS MYS: Mys framför tvn..
KVÄLLENS MYS#2: Mys i sängen *ler*
VAD TÄNKER DU PÅ NU: Om jag ska orka gå ut och kolla vad matti gör med bilen :D
OCH NU: Att dom pratade om LKAB på nyheterna...
OCH NU: Att min kusin skriver och jag måste kolla vad han skriver..
ÄR DU ARG: haha nop..
DAGENS HALLELUJA: Att jag kom upp ganska på engång när klockan ringde ;D
DAGENS SJUKLING: Jag..(ont i magen) och annettes hund :D
VAD GÖR DU IMORGON: Gör mej i ordning sen ska jag på intervju på Eskilstuna Kuriren för att jag fyller 20 nästa vecka :D Då ska jag vara me...hihi
DAGENS SÅLDA: Säljer inget...



Älskar dej Mattias

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig :D

2009-06-03 @ 00:50:11
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0