Snott från sandras blogg

Snott från Sandras Blogg
Tors 18 sep 2008 20:01
Övrigt, 13 läsare totalt
Var ligger din mobil när du sover?
På nattduksbordet brevi mej ;D

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Aldrig, de ringer aldrig i min telefon men den är alltid med, har jag lite batterier sätter jag den i laddaren en liten stund så den ska klara sig tills jag kommer hem.

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Sjukt skumt, använder den bara till sms och kolla klockan men ändå...

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Nja, min mamma och jag hade samma hobby ;D Byta telefoner...

Hur många samtalsminuter har du ringt?
10:45:09 sen typ Nov -07 (som sagt jag ringer inte så ofta med den nu mer)

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
2 st..Eller igentligen 1, jag hade min telefon sen skulle jag kanske byta så jag provade den i två dagar men jag bytte tillbaks ;D

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nää, de är ju så samhället ser ut idag...

Vad står de i det 4e sms:et i din inkorg?
Ja nog får du de om du vill.

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
VR HEMLIGALÅDAN X Isabelle Pantzare Vårvägen ** 633** Eskilstuna

Vem är överst listan över missade samtal?
Ingen, har inge missade samtal

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Mattis Tele2 Mob

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Pizzeria American

Vad har du som bakgrundsbild?
En hand som det står LOVE i

Hur mkt batteri har du?
53%

Vem är 8 på din kontaktlista?
Bilregistret SMS

Vem är den första på bokstaven “G” i din kontaktlista?
Gve Ungdomsmot.

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Isabelle's W910i

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
Fyrverkerier från Å-festen

Hur mkt är klockan när du gör detta?
20:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0