Snott från stinas blogg


Snott från stinas blogg :D
Tis 25 apr 2006 18:08
Övrigt, 6 läsare totalt
Fast jag har ju så klart gjort om den :D

Vad heter du: Isabelle
Mellannamn: Evelina, innan isabelle
Var bor du: Koskullskulle
Trivs du där: Nop, vill bort nuu...
Brukar du läsa horoskop: Ibland...

Har du körkort: Jess så klart :D
Äger du några converseskor: Hmm, nop..har inget behov av sånna
Favoritdjur: Doggen va?!
Festar du mycket: Nja så där...
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit och cider ger ;D
Brukar du bli för full: Nån en staka gång..
Antal kuddar i sängen: 5 st, 2 till mej 2 till matti och en prydnads
Äger du ett busskort: Ja jo jag tror de iallafall

Vad åt du till frukost: En statoil korv med linnea :D
Hur ser du ut: Risig som alltid
Har du haft sex idag: Nop!
Nästa mål i ditt liv: Ta mej till skolan imorgon :D
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller jah?!
Antal timmar sömn inatt: Sju kanske?!
Sov du ensam: Nop, med min Nallebjörn (matti)
Har du besökt Pajala: Jo men inte i natt :D

Brukar du snusa: Aldrig
Din hobby: Matti, sova,, tvn, bilar
Vad är det för veckodag?: Tisdag
Vad åt du senast: Middag
Vem fick du sms av senast: hmm, matti tror jag

Vem ringde dig senast: Denice
Godaste ölen du druckit: Aldrig att jag skulle dricka öl =/
Den bästa drinken som finns: RedBull Vodka, Bullseye, White Russian
Vilka hårfärger har du haft: Röd, svart, grön, Olika nyanser av blond
Vad sa du senast: Tack för maten...
Vad såg du senast på TV: American Idol 2006

Är du morgonpigg: Aldrig, sover hellre längre och är vaken hela natten
Senast alkoholintag: I Lördas
Vilka är online på din kompislista: Säkert några..
Vad läser du för bok just nu: VingKlippt Ängel av Berny Pålsen
Vem skrev du till på qx senast: vad är de då?!
Längd: 170 cm ovan jorden
Skostorlek: 42, står grymt stadigt på jorden ;D
Hårfärg: Blond :D
Är du kär i någon: Oja, i min nalle...
Vad gör du om ett år: Bor i E-tuna i fiin lägenhet med matti och har ett grymt jobb
Önskar du att du bodde någon annanstans: Japp, I E-tuna men jag är stolt norrbottning
Tänker du på självmord: Nej, fan aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: Alltid, i min camo kepa..ojeee
Vill du ha fler piercingar: Ja kanske en i näsan
Vill du ha fler tatueringar: Ja ooo ja
Dricker du: Ja...
Röker du: Aldrig


Vilket shampoo använder du: Herbal Essens
Vilken parfym använder du: curious av Britney Spears
Vilka skor använder du: Mina svarta Kangaroos
Dagens klädsel: Mjukis :D
Dagens frisyr: Ovårdad och gömd under kepan
Dagens vill ha: En Merca ;D
Dagens sjuka: Ont i kroppen
Dagens saknad: Matti!!!!!
Dagens dummaste: Ingen lektion och där satt jag och väntade...
Dagens drog: Bas
Dagens roligaste: Matti kom hem
Dagens finaste: Matti
Dagens favorit: Matten.
Dagens köp: Inget
Dagens godis: Tortilla Chips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0