Solen skiner

Solen skiner...
Fre 26 jan 2007 11:55
Övrigt, 6 läsare totalt
Sitter här lite så där halvt nyvaken och kollar ut genom vardagsrums fönstrena och jag måste typ kiiisa för solen lyser på huset och blängar in till oss :D hehe...de är typ 10 plus grader ute...skööönt men trist om snön försvinner =(
Matti är ute på jobb, och de känns bra för vi behöver verkligen pengar..men räkningar upp till 7500 så behöver man verkligen pengar :D
Jag funderar själv på att sälja telefonen bara för att få ihop lite pengar..men som matti alltid säger "Det löser sig" :D

Jobbigt att man ska ha så lite pengar nu när det är januari rea öööööverallt!!! Vill ju köpa grejer hem och sånt..men men får väl vänta tills man vinner på lotto, höhö vilket aldrig lär hända :D

Jag har iallafall fixat upp persiener i vardagsrummet så man kan få lite privat area :D

Nu ska jag kolla klart hem till gården..hihi :D

kramis //Isapisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0