Söndag idag


Söndag idag <3
Sön 15 okt 2006 12:34 (Uppdaterad Sön 15 okt 2006 15:54)
Övrigt, 7 läsare totalt




är så trött, vill inte fara på jobbet imorgon men jag måste så man får lite penkis ;D
Jag sitter och funderar på när jag ska åka upp, pappa får pengar den 23 så då ska mamma skicka pengar så att jag och matti kan komma upp och hälsa på, den blir ju de till jul nästa gång ;D Julafton snaaart...

Jag älskar matti mer än jag någonsin kan förklara..han är mitt stöd i livet, jag hade bott hemma i mitt flickrum och typ suttit hemma och rullat tummarna och levt på dom tills jag blivit 40 ;D eller nåt om jag inte hade träffat han..är så jävla glad att jag träffade matti, efter att jag vart tillsammans med han så har jag gjort saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra. som att flytta 130 mil från min favorit by och nästan bli stockholmare!!
Helt klart så har mitt liv fått en mening med matti...

Nja nu ska jag fösöka få bort matti och freddan från tvn och fara på stan eller nåt..måste kanske fara och handla, de beror på vad jag ska laga för mat...

Älskar dej mattias öderberg...

Kramis //Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0