Strunt


Strunt..
Lör 7 jun 2008 16:50
Övrigt, 9 läsare totalt
1. Nämn någon som fick dig att skratta igår
Bjönne, jonas, linnea m.m

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Sov som en stock...

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Satt i bilen och försökte få bort det flammiga från framrutan.

4. Vad hände dig 1993?
Då vart jag 6 år ;D

5.  Vad lyssnar du på just nu?
Tainted Love som en grupp sjunger på Pussycat Dolls 2

6. Tre ord varför du sist spydde?
Lite för Fort

7. Vad sitter du på just nu?
 Pappas blåa skin soffa

8. Vad köpte du sist?
Halvt kg morötter, 2 persikor, en låda små tomater, aftonbladet med bilaga.

9. Vad fick du senast i present?
2 Trisslotter av linnea

10. Vilken färg är din dörr?
Vit, både här och hemma i E-tuna

11. Var förvarar du dina pengar?
Banken och Börsen, ibland bara i väskan

12. Hur var vädret igår?
Kallt på morgonen men sen vart de härligt ;D

13. Var kramades du sist?
Jag kramade mommo sist när jag va där igår.

14. Vad ser du fram emot?
Nästa helg till raggarträffen och om matti kommer ;D

15. Vad är 15?
Ett nr?!

16. Vilken färg är din hårborste?
Svart...

17. Vill du klippa dig?
Nej, har varit i veckan och gjorde de redan.

18. Är du över 25?
Nop, men snaaart :D

19. Pratar du mycket?
Nja de vet jag inte, de beror kanske på vem du frågar.

20. Kollar du på O.C.?
Ja när det gick på tv.

21. Har ditt namn ett "x" i det?
Haha nä men ett Z

22. Känner du någon som heter Steve?
Ja, pappas jobbar kompis heter de.

23. Hittar du på egna ord?
Nä...

24. Är du kittlig?

haha, ja på vissa ställen ;D

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Nä inte så värst...

26. Nämn en vän vars namn börjar på M
Malin Oscarsson

27. Vem ringde dig sist?
Nallebjörnen (matti)

28. Biter du på naglarna?
NEJ Aldrig...hoff

29. Har du lockigt hår?
Om linnea har lockat de åt mej så har jag de ;D

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Hmm jag vet inte men de kanske blir Kiruna Festivalen

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Ingen...inte vad jag vet iallafall

32. Hur många gånger har du svurit idag?

Haha jadu, ett gäng med gånger...

33. Vilket ord säger du ofta?
asså och mäh...

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Ja jag tror de iallafall

35. Ska du jobba imorgon?
Haha nä om de vore så väl..

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?

Matti så klart ;D

37. Vad borde du göra nu?

Sätta i disk i maskinen och damsuga men jag tar de sen...

38. Har du något smeknamn?
Belle, isa, bellibupp ja lite sånt...haha men mest bara Isabelle
 
39. Sover du mycket?
Ja ibland...men vanligt kanske 8 timmar...

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Hmm har inte sett en film på två veckor men jag har kollt på How I Met Your Mother...

41. Tycker du om någon just nu?

AAaaa....

42. När diskade du senast?
I morse, diskade stekpannan...

43. Har du gråtit idag?
Nop inte idag faktist ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0