Trött, nä vadå

Trött, nä vadå?!
Tis 27 feb 2007 23:11
Övrigt, 6 läsare totalt
Hehe sitter här och gnuggar mej i ögonen..är ett gäng trött, men jag orkar inte gå och lägga mej ännu. Snart...
Matti vakade i natt så han sover så tungt han..hehe..vart lit chockad i morse när inte matti låg baki ryggen på mej, vart nästan sur när jag såg att han satt framför datorn!
Hoff, imorgon ska jag upp 6 på morgonen..har man låvat så har man..ska skjusa min kusin på jobbet, hennes sista dag..sen blir hon oxå arbetslös..trist för henne...
Har skickat iväg typ 14 intresseanmälan om jobb idag..man får ju hoppas att jag åt minstånne får nå extra, så man får lite penkis..de här går ju inte...

Sitter och kollar på animal planet på animal cops...de är så hemskt hur människor kan ta en katt eller hund och sen inte ta hand om djuret..fan ibland börjar man ju nästan gråta =(

Jag saknar mina vänner och mamma...är så rastlös på dagarna..har ingen att umgås med, bara matti då men även fast han är den underbaraste så saknar jag nån att prata med mellan fyra ögon...men men de kommer väl..eller så inte men vi kan ju låssas...

Nä nu ska jag inte gnälla..ska kolla tv och gå och sova...

Hade så bra ni alla ute i världen, eller iallafall i sverige :D

Kramis

ps. Älskar dej mattias öderberg, kan inte tänka mej ett liv utan dej. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0