Trött


Trött....
Tis 5 sep 2006 16:04
Övrigt, 9 läsare totalt
Ja, jag är så jävla trött på att alltid vara sjuk...
Jag förstår inte hur matti står ut med mej, antingen så har jag uvi, förkyld, allergisk, ont i magen eller så är de nåt annat, eller så känns de iallafall..

Har fan ingen ork att göra nåt..måste diska men faaaan...

Nu har vi blommor i heeela lägenheten..hehe mysigt men lite jobbgt, vet inte riktigt vart man ska stoppa allt ;D är inte en blomm människa direkt.
Annars är de sjukt fin här nu fast de ligger lite grejjer här och där men de är inget annars är de så fint...Det är mitt hem, vårat hem...

Det finns IGEN på den här planeten som får mej att känna mej så här lycklig som min mattias, han betyder absolut ALLT för mej...
Utan dej vore jag inget...

Nä nu ska jag iallafall gå och sortera disken så får jag se om jag ids diska lite iallafall...

Älskar dej matti //Din Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0