Tusen bitar


Tusen Bitar..
Fre 8 sep 2006 21:21 (Uppdaterad Fre 8 sep 2006 21:22)
Övrigt, 9 läsare totalt
den är fan bra, den stämmer så JÄVLA bra ;D

Sitter här och dricker lite smirnof, har just käkat grillar...mmmm fy vad gott ;D Freppe och matti käkade dock hambugare med bröd men jag käkade min egen marinerade fläskfile, är så gryyym ;D

Ska ska ska fan på krogen idag, är fan typ ett år sen sist jag varit på krogen här i e-tuna och vi har fan bott här isnart 3 månader ;D
Hoppas de blir nå bra dans ställe ;D

Första gången jag var på krogen (om man räknar bort dom där 15 minutrarna på cb i gve) i Eskilstuna ;D är lite hemma stuk för mej...hehe ;D

Nä nu ska jag surfa vidare ;D

Kramis //Isapelle..

ps. Älskar dej matti...ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0