Uuuuuäääää


uuuuääää
Ons 7 sep 2005 12:25
Övrigt, 8 läsare totalt
Trött är jag idag, hojja...men jag vill inte gå och sova nu för jag vill kunna somna normalt i kväll. Fan har legat vaken till 2 nästan varje natt nu, jag ligger ocg vrider och vänder mig ;D

Igår hade jag jätte mysigt, älskar att höra din röst...även om du inte säger så jätte mycket när du spelar men iallafall (haha), Jag bara ryser och börjar nästan gråta när jag tänker på när du ska komma...jag blir så nervös...JAA jag vet jag är fjantig men så är det!! Hoppas du kommer snart ;D

Idag så masade jag mej upp till kl 7 och for med bussen till skolan, satt på svenska och läste men jag kommer knapt ihåg nåt för jag va så trött...hehe sen hade vi samhälls och vi snackade om regeringen och val och sånt...*gäsp* försökte värkligen hänga mee men jag är inte intresserad av sånt så det va lite svårt men lite fattade jag iallafall...hehe ;D Sen fick vi sluta typ 10.15 och då hade jag missat bussen precis så jag fick sitta och vänta till 11.25...aaa fatta vad jag blir sur på busstiderna (ggrrr).

Ikväll ska jag Kolla Idol ;D dom är ju i pite, hehe måste nästan spela in de så man kan kolla på det fler gånger och skratta *asg*.
Sen är det Lost, oj oj vad det är spännande nu, Boone dog ju...hoff vad jag grät (generad) men men sån är jag..hehe ;D

Nä nu ska jag sluta tråka ut er alla som läser min dagbok...

Hejs svejs i lingon skogen //Miffo belle
ps. Jag Älskar dej Matti ;D. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0