Vilken dag

Vilken dag ;D
Tors 24 nov 2005 00:23
Övrigt, 11 läsare totalt
Hehe, sov svin dåligt i natt, fick typ magkatarr, åt för mycket av jessis goooda kyckling ;D hehe sen vid ca 12 så väckte matti mej och så for vi till västerås med jessi, hon for till sin kompis och vi for till biltema och sånt.
Skulle fixa delar till min opel, men det fanns inte ett skit, det enda jag hittade till min bil va hmm, små tärningar som man pluggar in i cigguttaget så lyser dom blåa, en wonder baun som luktar vanilj (sorry mamma) en hund som jag ska hänga upp i bilen..sen så köpte jag tomma skivor så att matti får bärnna så att jag har på vägen upp och så ;D
sen kom vi därifrån, bytte bil till opeln, for till kungsör och käkade och sånt, skulle fixa den men däcken funkade inte, så vi måste däcka om dom, ska fixas imorgon..och så ska vi på skroten och fixa delar billigt...resten ska jag fixa uppe i gve ;D

På freda så åker vi, men jag ska köra ensam..men matti ska me men han ska köra en volvo och sen ska ett par andra oxå köra upp bilar till mosko.
VILL, VILL, VILL inte åka hem =(

Älskar dej jätte mycket ;D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0