Vill inte

Vill inte...
Tis 11 okt 2005 15:25
Övrigt, 8 läsare totalt
Hojja, vill inte åka hem idag..fan tycker inte om gve längre...
känner sig lite utanför hela gve...jag är en ensamvarg :D eller nåt...hehe nä men hojja ibland känns det så, men jag överlever ;D Tack vara mina få utvalda vänner och min älskade älskling ;D

Flyger går 19.00...aaaaa det är ju typ snaaart =( läskigt värre...börjar faktist bli trist att flyga hela tiden...asså visst det är säkert roligare att flyga längre i större flyg, men flygplanen som går till gve och kiruna är så minimala att när motorerna säts igång så skakar väggarna ;D hihi...

Älskar dej min älskling, kan inte förstå att jag har sån tur som får vara med dej, tänk hur sjuk det är egentligen ;D Asså Du med henne och jag med han..och sen vi och dom...SJUKT? jaaa ;D hehe...
Puusssssassss //Din och eran Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0