Wish You Were Here

Wish You Were Here...
Tors 5 apr 2007 23:03
Övrigt, 9 läsare totalt

Wish You Were Here - Rednex

är så bra..iallafall nu när Matti är så låååångt borta från mej =( Saknar ju han som faaan...
Vill bara känna hans hud emot min, känna hans doft i sängen...hoff, blir ju galen...
Älskar dej Matti...

Imorgon blir de nog utgång med Freppe om han kommer annars får vi ju se :D Vi får ju se hur det går...hoppas vi slipper den ena ragatan iallafall :D haha...

Jag har så många tankar som jag vill skriva ner men de finns inte plats..eller dom rätta orden! Känner mej ensam.. =(

Nä nu ska jag bänka mej framför tvn som vanligt..
på ett sätt saknar jag e-tuna, för där kan man fara på stan och strosa eller fara till kusinen och störa henne eller alltid nåt..men här finns de inget, ingen vill ju umgås med mej (eller de känns som de iallafall)!!

Kramar till dom få som vill ha dom //En liten deppig belle ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0