Bak morgon ;D hehe

Jag känner mej helt lyckligt duktig, jag vaknade kl 9.01 (haha jag hade inte väckar kl) och kände att de här kommer bli en bra dag ;D Låg och läste lite tidning, öppnade upp så man fick in den härliga morgon solen och sakta vaknade till liv, helt underbart. Enda som saknas va MATTI!!!
Nåja, satte igång med bröd bakandet, hehe de va helt rogivande och jag vart sjukt nöjd med resultatet ;D De har alltid blivit platta grejer men nu vart dom jätte fylliga och härliga...
Jag hoppas bara att dom smakar lite gott ;D



Va på mattis begäran så va jag igår och köpte...


Renbäddade sängen igår oxå, jo och jag hittade inge sån där fina madrass överdrag, allt är bara frotte...men jah, de får funka om de är nu...


Nä nu ska jag äta frukost, hembakt bröd med skinga och ost ;D muuuums...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0