Duuuuktigt gjort...

Duktigt gjort av dej F, hur ska ni lösa de här nu då?

Igår va P förbi och träffade våra galna vänner, hehe...hoppas jag inte skrämde iväg dej?!

Nu sitter jag och kollar lite tv, kl är ju 10 fast igentligen är den 9 men ja, de är ju sommartid nuuu, såå jävla härligt alltså. Nu länktar jag till sommaren så de nästan gör ont :D

Få se vad man ska hitta på idag då, kanske tvätta kläder och lite sånt, sen kommer dom ju och tvättar våran matta halv 2, sen ikväll så åker matti på jobbet...jag måste försöka plugga idag oxå, för på tisdag så smäller de, jag är nervös men de är ändå så skönt om man klarar de...då är de avklarat ;D

Nä men nu ska jag ta och kolla GA och sen börja plocka här lite ;D

Älskar dej, tack för att du står ut med mej!!!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0