*Gääääsp*

Fan jag är helt slut, jag hade lätt kunnat fortsätta sova men men man måste ju gå när man väl har velat göra de.
Men jag har sovit dåligt i natt, har så ont i muskeln, asså jag vaknade typ 4 tiden av att jag nästan skrek rakt ut av smärta...jag har ingen aning om vad de är...men då låg jag vaken ett tag tills de hade släppt, de va som ett krampanfall eller nåt.
Men nu har jag ont i andra vaden istället...så jag haltar lite så de är skönt att vi inte ska köra idag ;D

Nästa vecka har vi teori prov, aaaaa börjar ju bli riktigt nervös...måste sätta igång och lääääsa i massor ;D

Nä men nu ska jag ta och klä på mej klart och samla ihop alla mina saker och sen åka ut i snö vädret (jaaaa fan de har snöat inatt, helt galet...vi trodde att våren va här ;D)...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0