God morgon söndag..

Eller ja, jag har ju varit vaken i 2 timmar redan men jag har inte orkat skriva ;D
Har sovit 10 timmar i natt, asså snacka om att jag va slut igår kväll. Jag hade sån huvudvärk att jag mådda illa...
Men annars va de en trevlig kväll, de va svin skoj att de när bilarna hade dragkamp, hehe de såg helt skummt ut. Men mycke rök va de ;D
Men matti tordes (?) inte panga sina eller så va de nå annat, som sagt jag somnade direkt när jag kom hem typ..asså vi åkte med två bilar.
Jag skjusade riku, hans syrra och deras kompis till stan och sen åkte jag hem som sagt.

min kärlek till dej är oändlig!!!!


Idag ska jag baka matbröd och muffins, har jag planerat iallafall...haha

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0