Körv söppa ;D

Hehe de vart mina gudomligt goda korvsoppa idag ;D Muuums...

Imorgon blir de spaghetti med köttfärssås, de ska bli gott oxå...men nu är jag sugen efter en bakelse eller nåt sånt, haha.

Fan va konstigt de är att ha glasögon, och jag vet inte riktigt jag ska ha dom, asså om jag ska ha dom hela tiden eller om jag bara ska ha dom när jag kör och sånt.

Få se vad man ska hitta på ikväll då, ingen träff än så länge...fredde vill att vi ska spela monopol men de är ett spel som jag inte har tålamod att spela...hehe så de slutar med att jag blir bankrutt ;D
ska lägga mej och läsa lite skvaller tidning som jag köpte i tisdag redan men jag har ju inte haft tid att läsa sånt ;D

Älskar dej min nallebjörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0