Låååångtråkigt...

Fan jag har långtråkigt som vanligt när matti har åkt på jobbet, och söndagar är värst när han börjar kl 20.00 redan...
Sitter och funderar på vad jag ska hitta på för nåt romatiskt åt matti, på tisdag har vi varit tillsammans i 3 år och 8 månader ;D Jag känner mej så där kärleksfull...

De finns inte ord som kan beskriva min kärlek till Mattias. Jag kan inte fatta att jag har träffat så rätt, vi två är EN <3

Just nu sitter jag och kollar beck, faktist inte en som jag har sett...helt otroligt ;D

Min lill datorn bråkar lite med mej...asså när man har igång den så funkar den hur mycket som hellst men de är när jag sätter ner skärmen som den ska hamna i vänteläge och sen stängas av men istället för att stängas av så fastnar den typ så man måste hålla i knappen länge och sen sätta på den igen. VARJE GÅNG...så jag ska föra över bilderna och sånt från den datorn till mattis dator och sen kolla om man kanske måste formatera den eller nåt...hehe jag vet ju inte.

De kanske märks att jag sitter på stor datorn för de är så mycket lättare att skriva, för här behöver jag inte ens kolla på tangenterna :D hehe...fast den andra är oxå skön men man orkar inte skriva så jätte mycket...

Äh nu skriver jag bara massa skit...hehe....

Älskar dej min Drömman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0