Liiiten shoppingrunda ;D

Hehe vi for på tuna park och kollade nåt litet åt cissi eftersom jag va så stressad förra veckan så jag glömde helt bort henne...men vi hittade en liten bra sak ;D Jo så klart så hittade jag lite saker till mej meeE ;D hehe
Köpte ett par zebra randiga leggins, sviiin coola ;D och sen så köpte vi 4 påsk kort, och sen gick vi på mekronomen och köpte lite saker till bmwn.

Nu sitter jag och kollar en film som heter underdog, som vi såg förra helgen i samma kanal men ja, fan de finns ju ändå inget annat, hehe...

Nu är jag sugen på nåt, har ju käkat frukost lite rtidigare än vad jag är van vid ;D men jag vill ha nå annat än rostat bröd och ost, hehe....hade varit gott med smörstekta vitlökschampinjoner, hehe...bara så där...

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0