Ojdå...

Jag glömde helt bort att skriva igår, haha..Men idag är jag hemma tidigare så nu kanske jag orkar skriva 2 inlägg iställeT ;D
Igår "firade" jag och matti 3 år och 8 månader, hehe vi låg och kollade film och sånt hela dan typ...

Nu sitter jag och kollar runt lite på internet och jag hörde nyss att mattis movil larmade så alltså kan jag gå och väcka han snart ;D

Nu på lunchen så va jag och P och käkade pizza på american, gött gött...sen gick vi på Gina en vända, jag hittade ett svin snyggt armband med lite peace märken och så men sen när jag satte på den så såg jag att de fattades en berlock så jag ska fara tillbaks och få en ny istället...om jag får se vill säga...

Få se vad man ska hitta på för käk idag, de lutar åt pasta soppa för köttfärsen såg lite läskig ut så jag tror att jag ska slänga den för jag kommer inte ihåg vilket bäst före datum de va på den. Man vill ju inte bli matförgiftad.

Idag har de gått jätte bra på datorn, är helt klar med både bil och lastbil ;D de är så jäääävla skönt, nu ska jag ta och läsa i boken och göra häftet, då borde jag klara teorin tycker man ju...Håll tummarna för mej nästa veckan, jag vet inte vilken dag än men ev på tisdag ;D

Nä men nu ska jag gå och lägga mej brevi matti och störa han så han vaknar ;D

Älskar dej min underbara älskling, utan dej är jag inte hel...

kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0