Vad gör man när tårana inte slutar komma?!

Fan jag hatar när man väl börjar gråta så går de inte att sluta, vad fan gör man när de gör så ont i hjärtat att man bara vill sluta andas?
Jag har drömt om mamma nästan varje natt och de är så JÄVLA jobbigt att vakna och fatta att livet är inte alls som jag hade tänkt. Jag känner mej så ensam ibland..asså jag vet att jag inte är de men jag och min mamma va 1, asså de finns ingen som kan ersätta henne och jag saknar våra stunder...

Nä jag vet, jag ska inte skriva nå mer tråkigheter....

Älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Marie

I en blogg måste man få skriva tråkigheter också, tänker på dig! Gråter man inte ut ibland, så blir man inte starkare..

2009-03-10 @ 07:24:07
URL: http://lillmian.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi saknar henne oxå,man tänker på henne varje dag.

Men man vet att hon finns med oss,i våra hjärtan. Massor med kramar från oss tre Andersson`s.

2009-03-10 @ 18:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0