Söndag idag ;D

Haha tänkte om ni inte vet de så är de söndag :D

Sitter och kollar reprisen av robinson 2009 från igår, måste ju kolla om de är nåt att följa.

Jag sitter och väntar på att min älskling ska vakna, de är så tråkigt att vara ensam vaken men jag vill inte väcka han heller eftersom han börjar kl 20.00 ikväll...

Igår va vi på träff, de va faktsit roligt, men ruskigt kallt när man stod hela tiden.
Men jag höll på att bli överkörd och sen 2 min efter så krockar samma kille...men men de är tur att man är snabb på att reagera.

Sitter nu och funderar på om jag ska åka till tuna park och köpa dom där andra blommsnoddarna men jag kan ju ta de imorgon istället ;D

Fan vad ska jag laga idag?! de är pizza eller lasange ;D hehe....ja men om de blir pizza så måste jag fara och handla pizza botten, de glömde jag sist...kanske skriva en liten handlingslista för mat hela veckan så de inte blir skräpmat bara för att jag inte orkar laga nåt. Min sambo är ju inte så duktig på de där med att laga mat, haha...

Nä nu ska jag sluta skriva, haha..

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0