Söndag..

Jaha, de va en låååång dag idag, vaknade kl 7 och märkte att matti inte låg i sängen så jag gick upp och kollade, hehe han satt och kollade typ spökgrejs på datorn med hörlurarna på så jag skrämde halvt ihäl han när jag ropade på han ;D
Han hade vaknat 1 timme innan mej, hehe...
Sen låg vi och myste i sängen i nån timme, sen käkade vi frukost och sen åkte vi och handlade lite...sen hälsade vi på min kusin, vi tänker på dej!!!
Ja, sen vid 13 tiden somnade vi till typ 15 så få se om jag kommer kunna somna inatt, ska ju upp 6.45 imorgon...

Sen kom fredde, grangfors och miss granfors och så hade vi lite "möte" hehe...

Ja, och nu så for matti på jobbet just...sitter och funderar på om man ska läsa lite i B boken och sånt, kanske plocka fram kläder färdigt tll imorgon och sånt roligt...
Är väldigt nervös inför imorgon men jag försöker att inte tänka på de...haha...

Jag är kär i den här mannen!!!!


Hehe kolla in mej i mina fina glasögon...


Haha fredde är så duktig ;D

Haha han parkerade epan under lastbilssläpet ;D

Nåja nu har jag ju uppdatera lite...

Älskar dej <3
Family first

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0