Tidsfördrift ;D

Har slutat kl 14 idag, eller då gick jag för jag har sån huvudvärk så jag kan inte koncentrera mej på datorn iallafall.
Gjort prov idag, på dom där jäkla kör och vilo tider, de va lätt...eller asså tror jag ju iallafall ;D hehe får väl svar imorgon.
Sen fick vi sitta på datorerna och försöka göra faserna till B-kortet, haha jag fick först 60 och sen 62 på fas A av 70, och man måste ha 78 för att få godkännt ;D Får läsa på boken och sitta där på rasterna...

Imorgon eller på freda ska jag få köra lastbil, jiiipppii, är nervös....

- Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med den första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till (DETTA BLIR INTE LÄTT)! 1. Vad heter du?: Isabelle
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ilsken
3. Flicknamn: Ida
4. Pojknamn: Isak
5. Yrke: Industri svetsare
6. Färg: Indigo
7. Kläder: Indie
8. Mat: Isterband
9. Sak i badrummet: Innesockar (hehe kommer inte på nå annat)
10. En orsak att vara sen: Ilsken förare
11. Plats/Stad: Idre
12. Något man skriker: ISKALLT!
13. Film: Ice Age
14. Något man dricker: Iste
15. Band: Irländsk folkmusik
16. Djur: Igelkott
17. Gatunamn: Industrigatan
18. Bil: Izuzu
19. Sång: Israels national sång
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Is åkning

Älskar dej // din I

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0