Tröttheten kommer smygande ;D

Haha jag känner mina ögon börjar falla ihop, de kommer massa sand typ...
De ska bli skönt att få glasögonen, är så less på min huvudvärk alltså.

Imorgon börjar allvaret igen, måste få me mej alla böcker och maten och lite annat tjavs...jag funderar på om man ska ta en ryggsäck så man inte måste ha 2 väskor och en påse med mat ;D hehe...
Gjorde sallad till imorgon, salami och feta ost igen men den är sååååå god ;D Satte sån där salladskrydda med vatten och olja, då behöver man inte nå dressing till...Funderar på om jag ska ta juice oxå, de hade varit smarrigt ;D

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer...asså jag vet att jag uppdaterar dåligt och när jag väl gör de så skriver jag bara skit ;D hehe

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0