Är helt sluuuut...

Haha de är jobbigt att städa och sånt...

Vi har satt upp spegeln i sovrummet nu, fixade våra fina tavlor brevid, hehe va ju igår och köpte lite spik, men jag köpte lite spikar som de stod att man kunde spika i betong med mej jooooo visst...spikarna böjde sig ;D

Nu tog jag ut våra små mattor och dammade av dom, tänkte ta dom stora oxå men jag orkade inte...fick nästan kramp i handen efter att hållt i en rund matta från IKEA, som väger fläsk, och den va så sjukt dammig, asså den har vi haft i hallen så de är ju inte förvånande men ändå...nu ska jag ta toa mattorna och sen sätter jag in dom på nåt bra ställe, så får man fortsätta nån annan dag, på fredag är jag väl "ledig" så då kan jag ju börja städa när matti vaknat.

Nu spelar grannen hög musik igen som fan, funderar på att dra på nåt riktigt högt och gå ut och fortsätta smälla på mattorna :D de bara ekar i hela områdeT ;D

Jag älskar dej min snygging.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0