Coop...

Fan jag fattar inte, va och handlade på coop, köpte en påse med typ ost, bröd, smör m.m och en storpack toapapper och de gick på 280 kr, fattar (!!!) 280 kr...jag vart helt stum, hehe...
Nåja, de fan får funka men de blir nog ica i fortsättningen, iallafall så länge man är fattig ;D

Imorgon ska jag till skolan vid 8, ska vara med på brandövningen på adr, gjorde ju provet och allt idag så de är de enda jag behövde göra...eller jag ska prata med dom om jag får truck eller inte, annars är jag klar nu...

Fan jag vill vinna en massa pengar och sätta dom på ett specialt konto där jag ska föra över 20 tusen varje månad och allt annat jag jobbar för får man som plus bara, asså de skulle vara så skönt att slippa tänka på sånt skit.

En sliten med överlycklig Isabelle idag ;D


Kärlek i massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0