Fredag idag...

Oj, jag har helt glömt att uppdatera, de har varit VÄLDIGT mycket sista dagarna ;D

I onsdas hade jag uppkörning, klarade körningen galant men inte funkisen men jag är skit nöjd iallafall!!!

I tidsas så kom freddan förbi oxå, de va skoj med lite besök, hehe vi for och käkade när matti sov på american pizza efter uppkörningen ;D

Igår va de Valborg, vi hjälpte annette att flytta ända till 19 på kvällen, sen åkte vi på systemet och sen hem och käkade varma mackor ;D muuums...hehe kvällen slutade med att vi hamna i Ärla, men jag va nykter men skoj hade jag ändå, hehe....

Idag har jag sovit till 11, de är helt sanslöst, så nu har jag huvudvärk som tusan....nåja, har satt filen i marinad, vitlöks och torkade kryddors marinad (egen gjord) och så blir de pommes, ungsbakade tomater, vitlöksstekta champinjoner och lite annat smått och gott ;D

Jag älskar dej, du ger mej liv!! Utan dej är jag inte HEL!!!!!!


Nä nu ska jag vila lite så alvedonen börjar verka så man blir människa igen ;D hehe...

Kärlek <3
http://mammasmumma.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0