Fredag uppdatering om dagen :D

Hehe jaha vad har jag då gjort idag då?! Hmm...jag for till skolan och fick åka med lite och snacka med lärarna och sånt, de va skoj...blev förhörd på funkisarna och de verkar gå bra iallafall, men jag när jag frågade ena läraren så sa han att dom kommer inte fråga om de jag kuggade utan att dom kommer fråga en massa annat istället, då vart jag sjukt nervig helt plötsligt, men men de får ju funka de me, de MÅSTE de!!!!!

Nåja, sen hade vi fordonsvård ;D sånt skoj, hehe...
när jag va klar så åkte jag på stan och böjde bågarna lite på glasögonen, för direkt jag börjar göra nåt så är dom så jävla långt nere. Sen plockade jag upp fredde och sen hans son och dom fick skjus hem ;D sen åkte jag hem och väckte min sömntuta, lockade med mat som vanligt...hehe men de funkar.

Sen började jag kolla lite serier, kollade Greys, Gossip och One Tree ;D riktigt gråt avsnitt...hoff, tur att matti gick ut i garaget ;D

Nu har jag just fixat i köket, satt igång maskinen, tog och renbäddade och dammade av sängkläderna och nu ska jag ta och vika kläder, skoj skoj...hehe eller så inte men vad gör man inte för ett fint hem?!

Jag måste ta och städa här i helg ordentligt, ska fota sen hela lägenheten så ni där uppe som inte har hälsat på mej än får se hur de ser ut :D Svärmor kommer ju oxå i slutet på månaden så man kanske ska fixa de lite finare ;D

Nä nu är jag helt trött så jag ska fortsätta innan jag blir sittande här hela kvällen...hehe

Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0