God morgon skit söndag ;D

Haha ja de är en fin dag men ja, jag hatar söndagar...matti ligger och sover och jag vill inte väcka han eftersom han ska jobba natt i natt..
Ska ta och städa lite till i lägenheten, ta och damma dom sista mattorna och damsuga, sen ska jag skura och renbädda sängen ;D Tänkte jag ska vara lite duktig iallafall...jo jag måste fixa disken oxå, hmm kanske ska låta matti göra nåt oxå, haha..

Jag vill fixa mitt hår, asså jag ser helt dum ut, haha...halva håret är svart (ser ut som de för de andra håret är så blondt) och resten är vitt typ. Men jag vet inte hur de blir, om vi ska åka på begravning eller hur de blir, annars blir de att åka upp till norr den 12 till studenten, ska fixa då så min frissa får fixa där, jag törs inte gå här när jag inte vet hur dom är ;D fast man kanske går iallafall, får ju pengar på måndag...

Nä men nu ska jag kolla robinson och fundera på vad vi ska hitta på....

Kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0