Jahapp, vad nu då?

Nu är man klar på ETT, vad ska jag göra nu på dagarna?! haha på månda lär jag ju klättra på väggarna, ensam ska jag vara oxå, eller ja på måndag måste jag på arbetsförmedlingen och tillbaks till ETT och få papper på skrivna och sånt men ändå.
Vill ha ett jobb, helst nu men ja...allafall efter den 14 får då kommer jag hem från norrland, måste ju åka och hälsa på och kolla på stundenten, min "lillsyrra" tar ju studenten, fan vad konstigt, tiden går så fort...

Fatta att jag har lastbilskort, adr, truckkort, säkerhet på väg och en massa ny kunskap om något som jag aldrig varit intresserad av typ...helt galet, jag är ju Isabelle, kocken som är lite halv dum, haha...

Ska imorgon kanske och köra lite lastbil med en kompis, de ska bli skoj men jag fick va idag med en på ETT och körde lite grusbil, haha de är en gamal skrutt som typ inget funkar på men de va roligt att kolla att allt satt kvar ;D hehe, jag hade inte glömt bort hur man kör ;D

Har varit ute mest hela dan, har varit riktigt sommar väder, så lite färg har jag nog fått men jag försöker vara försiktig, vill inte ha nå skit om man säger så. Nåja, har sått gräs på våran ute plats, så nu måste jag komma ihåg att vattna varenda dag tills gräset kommer upp, hoppas de gör de oxå så de inte blev nå fel och så kommer de upp en liten tuva bara eller nåt *asg*, de skulle vara så typiskt. Sen har vi suttit utanför garaget och snackat skit med folk och nu kom jag in för en liten pisspaus ;D ska gå ut igen och höra med hövdingen vad vi ska göra, haha...

Nä nu ska jag inte skriva mer, ska försöka fota lite :D

Älskar dej min älslkings gubbe, hur ska jag klara mej utan dej i några dag?!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0